-

NEVŞEHİR'DE ALO 153 HATTINA YOĞUN İLGİ

1 Ağustos 2010 tarihinde hizmete kazandırılan Nevşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi ile vatandaşlar her türlü istek ve şikayetler ile önerilerini aktarabilme imkanı buluyor.

NEVŞEHİR'DE ALO 153 HATTINA YOĞUN İLGİ
29 Ocak 2016 - 11:41
Nevşehir Belediyesi Hizmet Binası’nda 5 kişilik profesyonel bir ekip ile 08.00-24.00 saatleri arasında aralıksız hizmet veren Alo 153 Çağrı Merkezi’ni arayan vatandaşların öncelikli olarak   yaşadıkları sorunlar, olumsuzluklar ile belediyenin hizmet birimlerine yönelik  istek ve şikayetleri ve  önerileri bilgisayar ortamında kayıt altına alınıyor.

153 Çağrı merkezine vatandaşlar tarafından   iletilen istekler ve şikayetler,  oluşturulan ağ sayesinde anında ilgili birim yetkilisine ulaştırılıyor. Vatandaşlardan gelen şikayet ve isteğin  çözümü  sağladıktan sonra, Alo 153 Çağrı Merkezi çalışanlarınca, şikayet ve isteklerini dile getiren kişiler tekrar aranmak suretiyle bilgi aktarımında bulunuluyor.

Vatandaşların direkt aramalarının yanı sıra internet ortamında da ulaştırılan istek ve şikayetleri değerlendiren Alo 153 Çağrı Merkezi ,  vatandaşların istekte bulunması halinde  içme suyu başta olmak üzere konut ve işyerlerine ait  Emlak Vergisi, İlan Reklam Vergisi ve Çevre Temizlik Vergisi gibi vergi borçları, sicil numaraları ile  Nevşehir Belediyesi tarafından düzenlenen  kültürel ve sanatsal etkinlikler konusunda da bilgiler aktarıyor. Ayrıca vatandaşlar, Alo 153 Çağrı Merkezi   vasıtasıyla Nevşehir Belediyesi’nin dışında kalan  diğer kurumlar ile de ilgili olarak istek ve şikayetleri de iletme imkanı bulabiliyor.

Her gün ortalama 600-650  kişi tarafından aranılan ve güler yüzlü ve hızlı hizmet anlayışına göre çalışma yapan Nevşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi, vatandaşlar ile belediye arasında başarılı bir vizyon projesi olarak hizmet vermeyi sürdürüyor.

YORUMLAR

  • 0 Yorum