ENGELLİ ÖĞRENCİLERE ADİLE ATAKLI’DAN ÖRNEK DAVRANIŞ
Aksaray Özel Eğitim ve Uygulama Merkezine devam eden engelli öğrenciler ve aileleri, Nevşehir ve Kayseri gezisi gerçekleştirdiler.
Yayınlanma :
24.05.2015 10:26


Aksaray Özel Eğitim ve Uygulama Merkezi Müdürü Esra Meşincigiller, Engeller haftasının hemen akabinde günü birlik gerçekleştirilen Nevşehir ve Kayseri gezisini değerlendirerek, “Engelli öğrencilerimiz ve aileleri ile birlikte Nevşehir ve Kayseri illerini ziyaret ettik. Engelli çocuklarımız ve anneleri çocukları ile birlikte moral depoladılar”. Nevşehir’de turistik bölgeleri gezerek Kayseri’ye geçtiklerini ifade eden Okul Müdürü Meşincigiller, “Kayseri’de bulunan Özel Eğitim ve Uygulama Okulunu gezdik, Kayseri Hayvanat Bahçesini de ziyaret ederek, engelli çocuklarımızın sadece televizyonlarda görebildikleri hayvanları görmelerini sağladık, Engelli çocuklarımızın sosyalleşmesi açısından oldukça verimli geçen bir gezi programı oldu. Bu gezinin gerçekleşmesinde desteklerini esirgemeyen ve her zaman her programda engelli çocuklarla birlikte olan Adile Ataklı’ya ve Anneler Derneği Aksaray Şubesine okulumuz, öğrencilerim ve aileleri adına teşekkür ediyorum” dedi.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: