BAŞKAN YAZGI, ÖĞRENCİLERİN MEKTUBUNU KARŞILIKSIZ BIRAKMADI
Belediye Başkanı Haluk Şahin Yazgı,posta yolu ile kendisine tebrik kartı gönderen İlkokul öğrencilerin mektubunu karşılıksız bırakmadı. Öğrencilerin anlam dolu mesajına mektupla cevap veren Başkan, sınıf öğrencilerine özel hediye gönderdi.
Yayınlanma :
16.05.2017 13:10


Tebrik kartları BaşkanYazgı’yaulaştırıldı. Minik öğrencilerin kendi el yazısı ile kaleme aldığı mesajı okuyan Başkan, çocukların bu mesajına duyarsız kalamadıve çocuklara cevaben mektup gönderdi.Başkan Yazgı, Minik öğrencilerin küçücük yürekleriyle büyük ve anlamlı mesajlar görmesinin kendisini mutlu ettiğini söyledi. 2/A Sınıfı öğrencilerine özel hediye gönderdi
Çocuklar için “Geleceğimizin yöneticileri ve idarecileri” diyen Başkan Yazgı, “Eğer ülke olarak daha büyükideallere ulaşmak istiyorsak geleceğimizi emanet edeceğimizçocuklarımıza sahip çıkmalıyız. Onları en iyi şekilde yetişmelerine öncülük etmeli. Aklın ve bilimin ışığında ilim, irfan sahibi olmalarını sağlamalıyız. Çocuklarımızın bu anlamlı mesajı vesile ile tüm dünya çocuklarının aileleriyle esenlik içerisinde mutlu, sağlıklı bir yaşam geçirmelerini diliyorum” ifadeleri kullandı.
Yorum Yazma Kuralları
Lütfen yorum yaparken veya bir yorumu yanıtlarken aşağıda yer alan yorum yazma kurallarına dikkat ediniz.
Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı, suç veya suçluyu övme amaçlı yorumlar yapmayınız.
Küfür, argo, hakaret içerikli, nefret uyandıracak veya nefreti körükleyecek yorumlar yapmayınız.
Irkçı, cinsiyetçi, kişilik haklarını zedeleyen, taciz amaçlı veya saldırgan ifadeler kullanmayınız.
Türkçe imla kurallarına ve noktalama işaretlerine uygun cümleler kurmaya özen gösteriniz.
Yorumunuzu tamamı büyük harflerden oluşacak şekilde yazmayınız.
Gizli veya açık biçimde reklam, tanıtım amaçlı yorumlar yapmayınız.
Kendinizin veya bir başkasının kişisel bilgilerini paylaşmayınız.
Yorumlarınızın hukuki sorumluluğunu üstlendiğinizi, talep edilmesi halinde bilgilerinizin yetkili makamlarla paylaşılacağını unutmayınız.
Yorumlar
Kalan Karakter: